zaterdag 27 februari 2010

Photoscape swap

In februari heb ik meegedaan met een photoscape swap. Je maakt op een foto een scenery. Aangezien dit de eerste keer is dat ik dit doe, eerst even proberen. Hieronder staat de originele foto.

In February the Yahoo group had a photoscape swap. Because this is the first time I make a photoscape I had to practice. This is the original picture.


Hieronder het eerste resultaat.

My first photoscape.


De foto hieronder vond ik uiteindelijk de beste en deze heb ik opgestuurd naar Linda Grady die mijn partner was.

The photoscape below I liked the best and this one I sent to Linda Grady who was my partner in this swap.


Van Linda Selymes heb ik onderstaande photoscape ontvangen.

From Linda Selymes I received the gorgeous photoscape below.

Geen opmerkingen: